Kresby
-
Bytostné zrkadlenie
Interaktívna realita dvoch paralelných svetov. 1998. Uhoľ na papieri. 110 x 210 cm
Kompozícia zrkadlenie je pokusom o stvárnenie bytostnej bipolarity, ktorá nás sprevádza počas našich životov.
Neviditeľný svet ideí a jeho viditeľná materializácia do sveta tzv. reálneho.
Vzápätí sa však dostávame do konfliktu medzi mimo zmyslovo vnímanou nadskutočnosťou, ktorá nás presahuje síce zmyslovým, ale často subjektívnym vnímaním viditeľnej reality.
-
Konštelácie
1997. Gvaš na papieri. 70 x 50 cm
-
Dancer of Dead
1997. Uhoľ na papieri. 70 x 50 cm
-
Explózia energetického vplyvu
1998. Kombinovaná technika. 70 x 50 cm
-
Homage a Francis Bacon
1995. Suchý pastel. 70 x 50 cm
-
Jazdec Šťasteny
Fortune Rider
1999. Dry pastel. 130x 80cm
Study for roto-kinetic sculpture
-
Jazdec Šťasteny
1999. Suchý pastel. 130 x 80 cm
Štúdia ku roto-kinetickej plastike.
-
Organic detail
1997. Gvaš na papieri. 70 x 50 cm
-
Perspektíva symbiotického vzťahu
1999. Suchý pastel. 130 x 80 cm
Štúdia k pneumatickej plastike.
-
Pocta Giacomettimu
1995. Suchý pastel. 70 x 50 cm
-
Pocta Egonovi Schielemu
Tribute to Egon Schiele
1996. Gouache on paper. 70x 50cm
-
Spiaca smrť je...
1996. Uhoľ na papieri. 70x 50cm
-
Steel live
1999. Olej na kartóne. 70 x 50 cm
-
Symbiotické stretnutie
1999. Suchý pastel. 130 x 80 cm
Štúdia k pneumatickej plastike.
-
Tanec života a smrti
1997. Uhoľ na papieri. 70 x 50 cm
-
Zavalený pod krížmi
Under the burden of crosses
1998. Pencil on paper. 50x 30cm.
The reality we are constantly questioning and relativizing - because it seems too harsh, rudely material in its beauty and in its ugliness as well. Too apparent and shrill truth often finds us unprepared, and that is the way it should be. Giving birth is never easy, but the mature truth does not come by caesarian section.
-
Monštrancia novej doby, 1999 -2015, Oceľ, Rozmery: v.105x š.78x h.0,5cm
Monštrancia novej doby, 1999 -2015,
Oceľ, Rozmery: v.105x š.78x h.0,5cm
Prosím netráp sa nad tým čo vidíš a počuješ, lebo si nesmrteľný.
Každé náboženstvo je len predvojom k zlatému veku ľudstva.
-
Každé náboženstvo sa rodí z lásky a zomiera na jej nedostatok.
Každé náboženstvo sa rodí z lásky
a zomiera na jej nedostatok. 1999 -2015,
Oceľ, Rozmery: v.103x š.96x h.0,5cm
Žiadna náboženská dogma pravdu nevlastní,
ale ju vedome či nevedome väzní.
Všetko čo je živé, prirodzene túži po vnútornej obrode.
Iba mŕtvola nevníma potrebu znovuzrodenia.
-
Archaická pixeláž (V labyrinte krížov), 2003 -2015, Oceľ, Rozmery: v.190x š.100x h.0,1cm
Archaická pixeláž (V labyrinte krížov), 2003 -2015,
Oceľ, Rozmery: v.190x š.100x h.0,1cm
Integrácia elementárnych grafických ortogonálnych tvarov do akéhosi labyrintu krížov.
Pokus o ,,znovuobjavenie,, v minulosti jestvujúcich možných druhov krížov či krížom podobných piktogramov.
-
V teritóriu ohrozených predátorov, 2003 -2015, Oceľ,
V teritóriu ohrozených predátorov, 2003 -2015,
Oceľ, Rozmery: š.220x v.100x h.1cm
Ak je dravcov viac prestávajú byť chránení.
Ak je dravcov veľa, požerú sa navzájom.
-
Obeťou viery je láska? Či obeťou lásky je viera? 1999 -2015,
Is love a victim of the faith? Or is the faith a victim of love?
1999 -2015. Steel. Dimensions: h.105x w.78x d.0,5cm.
If a religious dogma outgrows love, terror comes in.
If love outgrows religious dogmas, then the faith is endangered by more aggressive religion.
.
Ak láska prerastie náboženské dogmy potom je viera
v ohrození agresívnejšieho náboženstva.
-
Nenažraná spoločnosť na zožratie, 2003 -2015, Oceľ, Rozmery: v.190x š.100x h.0,1cm
Nenažraná spoločnosť na zožratie, 2003 -2015,
Oceľ, Rozmery: v.190x š.100x h.0,1cm